Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Aż 93 proc. studentów uważa, że symulacja medyczna powinna być stałym elementem edukacji - wynika z ankiety przeprowadzonej wśród studentów Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, którzy od roku mogą korzystać z Centrum Dydaktyki i Symulacji Medycznej.

Jak podaje Agata Kalafarska, rzecznik Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, osoby ankietowane w 89 proc. uznały również, że zajęcia prowadzone tą metodą wpłynęły na lepsze zapamiętanie wiedzy i umiejętności w porównaniu z tradycyjnymi metodami dydaktycznymi. 82 proc. osób deklaruje, że zajęcia prowadzone metodą symulacji medycznej przyczyniają się do zmian w sposobie uczenia się, jak również wpłyną na zmianę zachowania przyszłych lekarzy (wymiar współpracy w zespole medycznym, kontaktu z pacjentem i jego rodziną).

Twoja reakcja na artykuł?

Aby dodać komentarz, zaloguj się!

 

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account