szycie ran

Więcej
2013/05/16 18:39 #9154 przez mlody5222
szycie ran was created by mlody5222
Witam, jestem tu nowy wiec dość zielony w tych sprawach, z tego co czytalem to ratownik medyczny może szyć rany pod nadzorem lekarza. I tu sie rodzi moje pytanie czy w waszej karierze mieliście możliwość lub praktyke w zszywaniu ran ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/05/16 20:37 #9155 przez shire
Replied by shire on topic Odp: szycie ran
Bzdura.
Nie wiem gdzie to czytałeś, ale autor tej wypowiedzi musiał w tym momencie cierpieć, na co najmniej pomroczność jasną.
Ratownik medyczny nie ma uprawnień by zszywać rany. Nawet pod nadzorem lekarza.

Ratownikiem się nie bywa, ratownikiem się jest!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/05/16 20:52 - 2013/05/16 21:00 #9156 przez mlody5222
Replied by mlody5222 on topic Odp: szycie ran
No dokładniej to czytałem o tym na stronie ministerstwa zdrowia www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=q491&ms=383...&mt=&my=509&ma=07580 "Asystowanie przy drobnych zabiegach chirurgicznych (zszywanie ran, zakładanie drenów) i innych procedurach medycznych."

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/05/16 21:47 #9157 przez kandek
Replied by kandek on topic Odp: szycie ran
Znaczy tyle że możesz podawać gaziki;P

A tak serio to czemu nie - jak ktoś ma ochotę to niech szyje pod nadzorem.

podpis tymczasowy który ma minimum 20 znaków

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/05/17 18:25 #9158 przez yasiu_s
Replied by yasiu_s on topic Odp: szycie ran